Saturday, February 19, 2011

Jalan Kampung Baun Papar (Bahagian akhir)

Salam sejahtera
Bersua kembali di paparan yang terakhir ini untuk (Jalan Kampung Baun Papar). Kali ini saya akan menceritakan bagaimana penduduk di kampung Baun telah kecewa dengan sikap segelintir pemimpin dalam kampung sendiri yang tidak bersimpati dengan nasib kami,ini membuatkan kami hilang kepercayaan dengan mereka mereka ini.

Apatah lagi hendak meminta hulur bantuan untuk membaik puleh jalan kami ini...jauh sekali...biarlah mereka dengan pendirian mereka,lagi pun jalan ini akan di tutup oleh Kerete Negeri Sabah.





Inilah jalan yang dapat menghubungdi antara kg.Baun dan kg.Seri Tanjung (Pengalat Kecil) yang saya maksudkan itu.

Terima Kasih saya ucapkan kepada penduduk Kampung Seri Tanjung dan juga kepada yang berusaha bertungkus lumus untuk menjayakan projek jalan raya ini....SYABAS saya ucapkan kepada mereka semua yang terlibat dalam usaha ini. Akhir kata saya mohon maaf dan ampun sekiranya ada tersilap kata dan kepada mereka yang saya luahkan perasaan marah ini harap bertindaklah lebih bijak...SIAPA YANG DI UTAMAKAN DAHULU ????..

No comments:

Post a Comment